psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Spel.

Kategori: Allmänt, Doris, spel

Spela Diablo i flera timmar igår. Kollar fortfarande på klockan ofta men inte lika ofta. Och jag fastnar i spelet. Det enda dåliga med att jag spelar är att jag tror att iaf Doris tycker jag är astråkig. Brukar inte busa så mycket med henne men hon får bus-ryck ibland, då ska man jaga henne och gömma henne under ett papper som hon tror gör henne osynlig. Det brukar iaf bara bli 1-2 ggr per dag. Det känns som att hon väldigt gärna vill vara en utekatt. Men man får inte ha katter ute här och jag vill inte att hon ska bli påkörd. Tror inte nån bilist i Växjö bryr sig om katter som springer ut på vägen. Dom kör som idioter här.
 
Spela en stund med Emil igår också, efter att vi lagat mat (falukorv i ugn med potatismos) och kollat på Walking Dead. Ibland är det roligare att spela ensam. Emil kan ju allt och han springer före hela tiden och sånt, så det känns väldigt annorlunda när jag spelar ensam.
 
Har vart hemma idag eftersom det är en vikarie på bibblan idag, så ska jobba imorgon 9-12 och torsdag 13-16.
 
 
Kommentera inlägget här: