psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Släta ytor, är inget för mig, ge mig fel, ge mig nåt lika trasigt som du och jag.

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

Mår bättre nu när Emil är hemma, men det känns fortfarande konstigt i magen. Känns typ som att jag ska få mens, men det händer inget.
Aja.
Min far ringde. Vet inte riktigt vad han ville. Han sa: "jag är iaf en sån som hör av sig till sina barn, till skillnad från vissa andra".
Han syfta på Tina. Jag orka inte bråka så jag bara höll med. Han är så töntig. Han är också lika dålig som Tina, fast på ett annat sätt.
 
Imorgon måste jag upp tidigt igen, ska vara på finsam halv tio. uäh.
Emil ska på nån grej efter jobbet också så han kommer hem senare. Får se om det blir cola och sånt eller inte. Får se hur det känns i magen också.
Har legat i soffan hela dagen. Kollat på avsnitt efter avsnitt av sex and the city. Inte orkat göra något. Mår dåligt när jag har såna dagar, men jag orkade bara inte.
Det måste diskas också men jag orkar inte det heller. 
Kan inte tiden gå fortare så jag kan få sova snart?
 
 
Kommentera inlägget här: