psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Fyll min mun med din.

Kategori: Allmänt, dåliga dagar, träning

Har tränat nu. Det var så jävla tråkigt idag. Tränade armar i 35 min istället för en timme. Jag orkade verkligen inte mer, inte för att det var så jobbigt men jag mådde illa och tyckte bara att det var tråkigt. Kollade på klockan hela tiden och undra när jag skulle va klar.
Kollat på sex and the city sen kl 7 imorse typ. På HBO. Det är så jävla stört. Det hackar as mycket och ibland bara pausas det och då kan man inte trycka play för så börjar det från slutet. As störande.
Ska inte göra nåt annat speciellt idag. Tänkte ju att jag skulle träna och gå på promenad men jag känner verkligen inte för det. Ligger i soffan och mår väldigt illa just nu.
 
Har mejlat affären jag beställde ifrån också, dom svara ju inte på det andra. Men detta ska dom ska på inom 24 timmar iaf. Dom har inte dragit pengar från mitt konto än så det är bra. Det står bara att det är reserverat. Får se om man kan verifiera på nåt annat sätt, annars skiter jag i dom underbart fina kläderna som man inte kan få tag på i Sverige. Har typ inte ens råd med en bandtröja här ..
 
(Bild från tumblr)
Kommentera inlägget här: