psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

There's nothing you can do to change my mind.

Kategori: Allmänt, hår

Har inte orkat skriva. 
Var på bibblan med PO i tisdags men jag kunde inte koncentrera mig alls för att jag skulle fixa id-kortet så vi satt mest och prata. När vi kom fram till polisen var det min tur med en gång eftersom jag hade tid. Jag gick fram och sa vad jag ville även om jag sa till PO att hon skulle prata. Sen ställde jag mig framför kameran och hon tog kort, sen fick jag skriva under på den där grejen och sen var det klart. Allt tog mindre än 5 min. 
I Onsdags tror jag inte jag gjorde nåt speciellt. Tränade i 45 min iaf. Yey mig. Men det spelar ingen roll nu eftersom jag inte tränat efter det. Är dålig då.
Igår försov jag mig. Skulle vara på bibblan halv tio men vaknade kl tio så det var ingen idé att skynda mig. Lärarn skulle bara vara där till kl 11.  Så var hemma bara istället. 
Har blonderat mig två gånger, nu är det lite gult/oranget men det ser ändå bättre ut än jag trodde det skulle göra. Idag ska vi ta tåget till gbg, far hämtar oss i gbg så ska fråga om vi kan svänga förbi maxi och köpa häst tofsar för jag har frågat mina småsyskon om dom kan hjälpa mig att fläta i mina dreads på söndag när det är kalas.
På lördag ska jag och Emil in till gbg, jag ska köpa hårfärg inne på shock, tror det blir lila. Vet inte vilket lila bara. Det ska ju passa till dreadsen. Har beställt fler dreads också, helt svarta. Och dom jag har är rosa/lila aktiga. Så den lila färgen spelar nog ingen roll. Menmen.
På söndag är det släktkalas. Hoppas mina syskon kan komma tidigare så vi hinner få i alla dreads. Dom svarta får jag fläta i själv på nåt jävla sätt. Har aldrig flätat såna själv. Vet hur man gör men det är ju svårt att göra i nacken och så. Men det löser sig säkert. Får be Emil annars.
Tåget går 17:07 så går nog hemifrån typ halv 5. Ska göra massa innan med. Packa, sminka mig, städa, tömma lådor, diska. 
Förresten så har jag inte sagt att min babe är den bästaste. Jag har hintat ganska länge till honom att det finns en spegel jag vill ha inne på jysk som kostade 350 istället för 700 som den brukar kosta. Och förra fredagen kom han hem med den ♥ så söt.
 
Har fått reda på att jag ska få bostadstillägg också, vet inte hur mycket än bara .. Har inte fått hem beslutet. Men på måndag ska jag få det retroaktiva iaf. Göttmos.
 
Hm. Kanske ska ha blont lugg. Vet inte :<
Kommentera inlägget här: