psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Jag är handen som håller flaggan.

Kategori: Allmänt, pappa

Det gick bra på mattelektionen igår. Läraren gick igenom lite papper och så, och jag fick välja mellan 3 böcker, jag valde den jag redan lånat för dom andra var för svåra. Satt iaf kvar hela lektionen, sen gick jag till Emils jobb och vi gick till Jysk, köpte stolsdynor. Sen gick vi till Ica för Emil skulle hämta ett paket, sen gick vi hem.
Sen gjorde vi inte så mycket, kolla på The walking dead typ. Tvättade också. Asmycket.
Tänkte sova längre imorse men det gick inte, så gick upp typ halv 7. Ska inte vara på bibblan förrän kl 13.
Har pratat med far också, han ska hämta oss i Gbg när vi kommer dit och köra oss till min syster. Han börja tjaffsa om Tina också. Han är så dum. Typ: fan va jobbigt att jag behöver gå med mina barn till läkaren. Jag måste göra allting för att eran mamma sa upp föräldraskapet. Jag ba: men du gjorde ju ingenting för oss när vi var små. Han ba: jag fanns allting för er. Jag ba: okej. Det var Tina som fick göra allt det du gör nu innan. Han ba: nu ska vi inte tjaffsa om detta. 
Han är störd. Fattar inte vad det är för fel på han. Han bara klagar på att han är förälder. Varför skaffade du barn då? Jävla mähä.
 
Men skitsamma. Han ska skicka min julklapp denna månaden. Yey. Lagom och så. 
Och jag har fått pengar idag (: skicka över hälften till Emil som får vara min bank. Annars för jag bara över massa när pengarna tar slut så sparar jag inget. Ska försöka att inte köpa så mycket denna månaden. Måste iaf köpa tågbiljetter och så, men annars tror jag inte det är nåt speciellt. Funderat på en peruk men vet inte. 
Menmen.
 
 
Kommentera inlägget här: