psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Det finns inga ord för det, på det här jävla språket.

Kategori: Allmänt, träning

Tränade två gånger igår. En gång innan matten och en gång efter. Sammanlagt typ 40 min. Hann inte mer innan jag skulle till skolan. Och det gick bra på lektionen. Pluggade asmycke. Behövde inte hjälp heller direkt, bara det att jag blandar ihop vad man ska göra. Det där med grundpotensform och sånt tråkigt.
Idag hade jag tänkt träna igen. Ska försöka göra vissa magövningar varje dag, och squats. Sen får jag se hur mycket jag orkar göra. Det är ju inte kul om det bara känns jobbigt, det ska va roligt också. Tror inte jag vill träna ben idag eftersom jag ska till bibblan sen och ha matte, och efter det ska jag fixa id-kort.
Det känns hemskt. Mitt PO följer med till både matten och polisen, och hon bokade tid för att göra pass, men jag har kommit på att jag hellre vill ha id-kort, tänk om jag inte får göra det för att vi bokat tid för pass? Tänkt om man inte alls gör som när man gör pass? Det kanske är mycket hemskare.
Jag vet att det är dumma tankar, och jag vet att det kommer lösa sig. Det är bara så jobbigt när man ska stå där och ta kort, och när man ska skriva underskrift. Skriver alltid fult om folk kollar typ ..
Och det där med pengar. Det kostar 400 så jag måste ta från sparkontot igen. Alla pengar går till tråkiga saker denna månaden. Hoppas jag får min julkapp av far på torsdag, även om det bara är 300 :-, det är nånting iaf. 
Menmen.
 
(weheartit)
Kommentera inlägget här: