psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

I said i'm okay but I know how to lie.

Kategori: Allmänt

Jag och Emil gick ner till Emils cykel förut för att se om det gick att pumpa däcken, och det gick (:
Men så såg han att någon snott hans ringklocka? Moget ..
 
Han cyklade iaf och tränade och jag var kvar hemma och spelade Mario 3D world och sminkade mig. Tog lösögonfransar idag och det såg ganska bra ut. Såg iaf mycket bättre ut än någon annan gång jag försökt. Men ena ögat ser typ alltid ut som ett lazy eye .. Störande.
Sen gick jag till stan och mötte Emil, så gick vi och köpte nya hörlurar till mig igen för mina slutade ena luren funka på igår. Konstig mening men orkar inte ändra.
Blev ett par rosa iaf. Sen fikade vi på Espresso house, mys. Sen gick vi hem.
Nu är han hos sin kompis och gitarrar/spelar in grejer. Jag käkar nötter och dricker cola. Kollar på californication ibland och spelar Mario ibland.
 
Jag blev så äcklad av mig själv förut. Såg mig i spegeln och såg bara fettfettfett. Gör det varje dag men det kändes värre denna gången. Har bestämt mig för att sluta med cola från och med imorgon. Kan lika gärna dricka upp denna som jag köpte idag. 
Jag vet att det kommer vara asjobbigt. Kan inte vara utan ens en vecka. Och jag har trappat ner på det jävligt mycket. Förut drack jag 1,5 L per dag, nu dricker jag 3 L på en helg, fast inte ensam då. Med Emil. + kanske 0,5 L i veckan.
Men om jag kan sluta röka så borde jag kunna sluta med colan. Har faktiskt inte rökt på typ 2 år. Trodde jag aldrig om mig förut. Trodde att det var omöjligt.
 
Men får se hur det går. Vi måste köpa kolsyra till soda streamern iaf. Om man byter ut colan mot det. Vanligt vatten är inte så jävla gott asså .. Och på helgen kan man ju blanda saft i kolsyrat vatten.
När jag ändå håller på så kan jag försöka sluta med chokladen också. Asså det kommer säkert gå åt helvete det här men ska försöka.
 
Till godis istället får det bli morötter, gurka, nötter (naturella), lakrits och kanske popcorn ibland. Mycket bättre än choklad iaf. Men jag börjar imorgon. 
Kommer säkert gå asdåligt ..
Kommentera inlägget här: