psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Don't look for love in hollow hearts.

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

Mår inte bra idag. Är nere. Vill gråta hela tiden. 
Har sett klart alla säsonger av californication på netflix, nästa säsong vill Emil se med mig så jag har inget att kolla på längre. Både bra och dåligt.
Ska ju sluta med kaffe men eftersom jag ska sluta med cola och choklad också så känns det som att det blir för mycket på samma gång. Så ska börja med att dricka kaffe varannan dag. Drack idag så ska inte dricka imorgon. + att jag ska ut och gå med PO på onsdag och då vill jag inte ha huvudvärk.
Förresten så var det ganska dålig tajming med att sluta med cola nu, Emil har ju semester efter helgen i 3 veckor.
Jag gissar på att jag kommer ha en del återfall men vad gör det egentligen? Bara jag dricker mindre så är det bra. Och det gör inget om jag väntar 3 veckor. Bara jag slutar snart. 
Får se hur jag gör.
 
Har vikt tvätt för att jag inte vill ligga och gråta. Hade tänkt gå på promenad snart också. Den rundan jag gick med PO för ett tag sen. Hoppas bara jag kommer ihåg hur man går ..
 
Fuck vad jag hatar såna här ångest dagar. 
 
 
Kommentera inlägget här: