psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Ångest.

Kategori: Allmänt, dåliga dagar, social fobi

Fuck fuck fuck.
Jag ringde tandläkaren?
Satt i kö i 7 min sen la jag på för jag svettades jättemycket under den korta tiden. Fick svårt att andas och sa hej högt för mig själv för att se till att jag inte var hes eller nåt när dom svarade. Sen la jag på. Väntade typ 4 min sen ringde jag igen så svara dom. Jag sa att jag hade ont i en visdomstand och att jag knappt kan äta så jag vill ha tid ganska snart. Jag tänkte ju att jag iaf skulle få vänta en vecka men jag fick tid idag 12:30.
 
Har frågat Emil om han kan följa med men han har inte svarat. Jag har sån jävla ångest just nu. Jag hatar att gå till tandläkaren. Har inte varit där sen 2010 och jag gick dit bara för att jag "var tvungen".
Sitter och gråter för att jag ska till tandläkaren. Svettas som en gris, skakar, har ont i huvet nu. Och nej jag kommer inte kunna känna mig duktig förrän jag gått ut genom dörren där.
Dessutom är det en manlig tandläkare. 
Jag kommer nog dö nu.
 
 
Kommentera inlägget här: