psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

31 juli 2014

Kategori: Allmänt, social fobi

Så jävla trött på den här ångesten. Är helt slut för att det var så jobbigt förut. Ont i huvet och vill sova, men om jag sover nu kan jag inte somna ikväll. 
Jag behöver Emil men jag önskar att det fanns nåt annat som får mig att må bra också. Jag orkar inte läsa och jag orkar knappt kolla på serier. Det är sån här huvudvärk som inte går bort med Ipren eller nåt, den går över när jag är med Emil. Vilket är jobbigt för jag kan inte vara med honom hela tiden. 
 
Har käkat iaf, varma koppen och en liten yoghurt. Och några frysta vindruvor. 
Det känns typ som att jag druckit för lite vatten, men om jag dricker vatten så vet jag att det inte kommer gå över ändå.
 
Det gör nog lite mindre ont i tanden iaf. Eller så inbillar jag mig bara. Det känns iaf inte lika svullet men jag får ont när jag ler eller om jag blåser upp kinden.
 
<3
Kommentera inlägget här: