psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Och då kommer känslan, den smygande känslan, den enda jag inte rår på.

Kategori: Allmänt, bra dagar

Igår gjorde jag ingenting .. Mådde sämre för att jag inte gjorde nånting men jag orkade verkligen inte. Gick iaf och mötte Emil vid 16 på grand samarkand. Köpte pussel till mig och en våg. Och mat.
Idag har jag gjort nåt iaf, möblerat om i hyllorna så jag har en bokhylla och Emil en spelhylla. Har träffat PO också, bestämt en tid så jag ska dit när Emil är i London.
Har vaknat 6:20 i tre dagar nu. Kan inte somna om heller för Doris. Kommer säkert vilja sova längre imon för jag måste gå upp. Ska till finsam kl 9. Annars vet jag inte. Ska träna imon för jag sket i det idag.
Nu har jag väldigt ont i huvet också.
Vägde mig förut och jag har gått ner ungefär 2,5 kg (: om vågarna visar rätt då .. Men det hoppas jag.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: