psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Skin & bones

Kategori: Allmänt

Idag är jag sådär seg igen. Känner inte för att göra nåt men jag vill inte bara ligga i soffan heller ..
Vid 16 ska jag iaf gå till stan och möta Emil, ska kolla på köksknivar. Har bestämt oss för att vi ska köpa 1 sak i månaden till lägenheten. Annars köper vi aldrig nåt .. Bara klagar på att vi behöver saker.
Har iaf käkat lunch nu, och tänkte dricka kaffe så jag blir "pigg"/får koffeinkick. Obehagligt men jag vill ändå göra nåt. Orkar inte ens skriva på whiteboard tavlan?
 
Jag har visst planerat lite dåligt. Denna veckan har jag typ inga möten, bara psykologen, och PO i måndags. Nästa vecka har jag;
Söndag: tvätt 15-18
Måndag: Arbetsterapeut kl 11
Tisdag: 
Onsdag: PO (skicka in ansökan om bostadstillägg)
Torsdag: Möte med Finsam & Specialpedagog ang. matte kl 10:30 (tänk om jag inte ens har kommit in?) (ska mötas kl 10.15 på finsam)
Fredag: Jag tror att jag inte ska till min psykolog för hon var ledig eller nåt.
 
Har för mig att jag hade nåt på tisdagen .. Men aja. Ska dricka kaffe nu. Tiden går så långsamt ..
 
(Tumblr)
 
Kommentera inlägget här: