psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

22 december 2014

Kategori: Allmänt, träning

Jullov <3
Eller semester eller vad man nu ska kalla det. Jobbade till 12 idag och jag fick en julklapp av dom som jobbar på bibblan. Öppnade den när jag kom hem, en stor ask med Geisha (:
La mig i sängen och spela Best Fiends på telefonen och helt plötsligt hade det gått 40 min. Jag som tänkt käka ganska fort och sen gå ut och gå/jogga. 
Var ute igår, blev nästan 2 timmar för jag väntade på Emil på Coop efteråt ett tag. Men iaf. Gick väldigt mycket, sen när jag kom till grusvägar joggade jag väldigt lugnt. Vill inte att jag ska få ont i knäna igen så tar det asa lugnt i början. 
Dricker aminosyra nu. Väldigt god faktiskt. Trodde den skulle smaka bajs men det gjorde den inte. Så ska smälta maten lite innan jag går ut och går. Började lyssna på Hobbit när jag var ute igår men den hoppa över vissa kapitek .. Hoppas det funkar idag. Den verkar mycket bättre än Ringarnas Herre.
 
Ska hämta resväska sen också. Åker ju till Gbg imon. Skoj men jobbigt också ..
Kommentera inlägget här: