psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

30 Augusti 2014

Kategori: Allmänt, bra dagar, social fobi

Jag vaknade 7:45 idag .. segt. Fick vänta på att äta frulle tills Emil vakna så fick vänta i 2 timmar. Sen gick vi till stan iaf, fick med mig 3 wallander böcker, begagnade. Emil fick köpa dom för jag vågade inte. Köpte en fin tröja/jacka på H&M också, har letat efter en sån asa länge. Hitta en på JC en gång fast med grå tröja fast den kosta 600. Orkar inte lägga så mycket pengar på det. Denna kosta 400 så helt okej iaf. Köpte ett par lår höga strumpor också <3 så fina. 
Igår var jag också på stan, helt själv. Gick till H&M iaf, köpte ringar, 7 st i ett paket. Använder aldrig ringar annars men tycker det är fint att ha på alla fingrar och så. Blev toffsar och så med, sånt nödvändigt. 
Sen gick vi hem och käka typ. Inte gjort så mycket mer. 
Var på finsam igår, hon hade blandat ihop datumet vi skulle på studiebesök. Hon sa 10e till mig men det var egentligen den 11e. Jag ville inte dit då för det är samma dag Doris ska kastreras så jag ville byta. Så nu ska vi inte dit förrän 22a.
Och den 8e ska jag klippa mig. Väldigt nervös. Men ska bli skönt att få det gjort iaf. Jag vet att jag kommer må så himla mycket bättre efteråt också. Bara håret blir bra. Jag kommer ju inte erkänna det för frisören om det blir fult som den sanna svensk jag är.
Har faktiskt druckit lite idag. 2 glas vin och håller på med en öl. Emil har druckit 2 öl. Känns bra och dåligt att erkänna det men vill ändå gö det. Mår ändå dåligt av allt jag gör. Nu ska Emil tydligen spela också. Usch nu känner jag mig äcklig.
 
Tröjan jag köpte idag <3
Kommentera inlägget här: