psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

28 Augusti 2014

Kategori: Allmänt

Har precis vart och hämtat 2 paket. Var as nervös innan för att det var 2 paket från samma ställe. Fick ju två sms också. Men gjorde det iaf. Dom 2 första beck boxarna, eller ah, med Peter Haber. Och 2 böcker, den ena hade jag som inbunden men ville ha den i pocket, den andra är av en författare jag precis börjat läsa. Hennes första bok var bra så nu vill jag ha alla.
Om typ en och en halv timme ska jag till bibblan och möta PO, vi ska prata med specialpedagogen om Historia igen. Hon hade tydligen skrivit till PO att läraren sa att det är mycket diskussionsuppgifter i den kursen och så. Jag vill inte gå den kursen om man måste sitta och diskutera. Jag fattar inte ens vrf de ska va nödvändigt. Det finns jättemycket folk som tycker det är jobbigt att prata inför klassen ändå ska det vara så jävla mycket diskussionsuppgifter. 
Vi ska kolla om vi kan göra som jag gjort med svenskan och engelskan innan, bara prata inför läraren och sitta och lyssna när alla andra diskuterar. Om det inte går så får jag kolla om jag kan få praktikplats. Ska på studiebesök nästa månad. 
 
Torsdag idag iaf, snart helg <3 Doris är fortfarande jobbig. Gapar som fan, hörde de ner i trappen förut en våning under .. Och då skrek hon inte ens de högsta hon kan.
Vaknade 10 idag. Var astrött igår på morgonen och kände mig fortfarande lite sjuk så ville sova länge. Men såklart blev jag ledsen för att jag sov länge.
 
Igår beställde vi den där "färdiga" maten också, lite finare mat. Tror jag. Emil fick det när han sluta på de förra jobbet. Nästa fredag ska det komma, om ingen är hemma och öppnar ska dom lämna det i trappen. Tror jag iaf. Dom kommer säkert inte ens hitta hit för det var as komplicerat att skriva i adressen på den hemsidan. Man skulle skriva lägenhetsnr, trappuppg och trappor. Tror jag. Det går typ inte att göra det här.
Menmen
Idag har jag till och med sminkat mig. Var typ 2 veckor sen senast.
Jag färga håret igår också. Jag och PO kolla vad de kostar med klippning + färgning hos frisör för jag vill fixa mitt hår. Var lite väl dyrt enligt mig så färga själv. Det blev bra tror jag. Utväxten är lite ljusare, lite mer oranget men det ser inte konstigt ut. Resten ser mer silvrigt ut, precis som jag ville ha det. Nu vet jag det till nästa gång iaf. Köpte inte blekning heller så det blev inte ens slitet. Yey.
 
Kommentera inlägget här: