psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

we can breathe in space, they just don't want us to escape

Kategori: Allmänt, Doris

Doris var ganska så jobbig igår. Emil hade köpt kattsand och de stog på golvet, och Doris började göra sönder påsen då. Sen ställde han upp den på en bänk i badrummet, men sen när vi inte såg eller nåt, så hade hon hoppat upp där och gjort hål i påsen så att det rann ut sand .. 
Så jobbig är hon ibland, fast man kan inte vara sur så länge för att hon är så söt. På natten ska hon alltid gå omkring på mig, lägga sig på min rygg, mina revben eller på min bröstkorg. Då får jag hennes morrhår i ansiktet också så kan inte direkt sova ..
 
Idag har jag ingenting att göra, ska bara diska och sånt. Kanske dammsuga. Ska ju åka till Sanna & David imon, tåget går vid nio så måste upp tidigt /: på en lördag ..
 
 
Kommentera inlägget här: