psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Det finns hopp om en förändring men det tar den tid det tar.

Kategori: Allmänt, Minnen, dåliga dagar, utredning

Var hos Sanna och David i helgen. Kendra var så söt och liten. Fast egentligen var hon ganska stor. Större än Althea var när hon var bebis. Fick hålla Kendra massa länge ♥
Farmor och farfar kom dit också, det märks att ingen av dem mår särskilt bra längre ..
 
Vi åkte dit i lördags och skulle hem på söndagen. Pappa kom och hämta oss och körde oss till gbg ganska tidigt för vi ville kolla i affärer och så. Gick till sci-fi bokhandeln, det finns typ inga Harry Potter grejer ju /: och allt är asdyrt .. 
Fick iaf strumpor och en tröja av älsk, fast inte därifrån .. Längtar tills jag får pengar, även om det inte är så mycket. Det är inte alls kul att behöva fråga sin pojkvän om han kan köpa saker till mig hela tiden .. 
 
Vi åkte i lördags morse, och när vi var framme hos Sanna så fick jag asont i huvet. Jag fattar inte hur jag alltid kan få de när vi ska dit. Det gick inte över förrän på söndagskvällen när vi vart hemma ett tag. Antar att jag spänner mig så mycket för att vi ska träffa dom. Grät faktiskt massa dagen innan vi skulle åka för att jag inte ville träffa min pappa. Han är så sjuk i huvet. Tycker så synd om sig själv hela tiden, han tänker mer på sig själv än sina barn. Han orkar inte göra julmat på julafton för att hans barn inte är små längre. Han gjorde inte ens julmat när vi var små .. blir så trött på han. Jag får inte skälla heller för då e jag dum i huvet. Man får bara säga dåliga saker om Tina, ingen annan i familjen. 
Är så glad att jag inte bor där längre. Fattar inte hur jag stog ut. Hur kunde jag gå med på att jag skulle betala min egen mat? Varför skällde jag inte som fan när han inte gjorde mat så det räckte till hans barn? Han kunde ta två portioner, vi fick dela på resten. Ibland 4 pers. Man blev inte alltid mätt där ..
 
skitsamma.
 
Igår var det fjärde gången jag träffade AS-utredaren. Först skulle jag måla av en figur, sen skulle jag måla samma figur men fick inte titta på den. Sen gjorde vi lite andra övningar, hon sa 10 olika ord så skulle jag rabbla upp alla hon sa. Fick skriva massa ord också. Sen efter typ 45 min skulle jag måla figuren jag måa i början igen.
Sen gick vi till ett annat rum så skulle jag göra ett test på en dator. Det skulle blinka en 1a och en 2a samtidigt som den sa one och two, så skulle jag klicka med musen så fort jag såg en etta eller hörde att den sa one. Det var rätt jobbigt, tog typ 20 min ..
Menmen, ska kolla klart på wallander nu.
 
 
 
Kommentera inlägget här: