psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Som cesium och syre brinner jag alldeles klar, och det känns som om jag glömt nånting kvar.

Kategori: Allmänt, autismspektrumtillstånd, dåliga dagar, social fobi

Imorse gick jag och mötte mitt personliga ombud för hon skulle kolla så att jag skrivit rätt datum på fkassan pappret. Det hade jag inte. Eller, vi fyllde i massa papper första gången vi skulle fixa, och det blev fel från början så ah. Men ändrade det iaf.
Sen gick jag till psyket. Idag blev jag så jävla arg på henne igen. Vi ska ju till Emils syster imon och vi pratade om att prata med andra. Jag sa att jag inte vågar eller vill för jag är alltid rädd för att göra bort mig eller verka konstig, så jag håller hellre käften.
Hon sa nåt i stil med att jag borde prata ändå. Jag sa att jag inte vet vad jag ska säga, för i mina öron låter allting helt konstigt att säga för att komma från mig. Så jag sa att jag inte vågar. Hon sa att jag ska göra det ändå. Så frågade jag om jag helt plötsligt skulle ändra personlighet och börja prata massa, hon sa ja. Fast sen skämta hon typ bort det. Känns som att hon inte tar mig på allvar ibland. 
Asså ibland är hon jättebra och förklarar bra och så, men ibland är hon helt konstig .. 
Men ah, om jag byter lär jag få nån ännu sämre ..
Sen gick jag och lämna pappret på fkassan, sen gick jag hem och kollade klart på weeds och sen gjorde jag ingenting mer. Tänkte ju diska, städa, vara dukig. Men det gick inte så bra. Orkar inte.
 
Snart är det imon också, och det känns faktiskt lite lättare. Jag tror att jag har fått in i mitt huvud att jag inte behöver umgås med hennes kompisar. Jag kan vara med Emil. Och sen efteråt ska dem inte med till hans syster eller nåt heller. Och vi ska inte åka jättesent på söndag.
Det som känns jobbigast är att gå på toa. Tänk om jag måste det när vi är i Danmark, och det är massa folk där och jag inte kan? Äckliga ute toaletter.
menmen.
 
 
Kommentera inlägget här: