psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

29e maj

Kategori: Allmänt

Jag sov jättedåligt inatt .. Eller så drömde jag att jag gjorde det.
Var iaf astrött på morgonen men kunde inte somna om, så käka frulle och kolla på kommissarie lewis, efter halva så pausa jag och sov i nån timme.
 
Och nu har jag fixat massa här. Typ städat lite, flyttat en möbel som stått i mitten på golvet sen i lördags .. Ska snart dammsuga och sånt kul, sen måste jag plugga mer matte också. Prov på fredag ..
 
Har inte fått mejl från naturkunskapslärarn så tror att jag fick g på provet. Hoppas iaf ..
 
Btw, har inte skrivit att vi ska se Placebo ♥
Fast det är inte förrän den 30e november, så har flera månader på mig att ha ångest inför det.
De spelar i Köpenhamn, så efter spelningen så ska vi sova hos Emils syster och hennes pojkvän som bor i skåne. Första gången vi ska sova där och så ..
Vääldigt nervös inför det.
Sova där. Äta frukost när alla sitter där. Bli uttittad för alla glor på mig hela tiden och tycker jag är konstig. I mitt huvve iaf ..
 
Är seg i huvet och så .. Jobbigt :(
 
 
Hår :<
Kommentera inlägget här: