psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

28e maj

Kategori: Allmänt

I fredags skrev jag naturkunskap provet, svarade på alla frågor, chansade på en. De stog inget om den frågan i boken och hon hade inte gått igenom de på lektionerna så ah ..
 
I lördags kom Emils pappa hit och körde oss till ikea. Tog typ 45 min att åka dit .. lite segt men ah, fick me oss massa nödvändiga saker hem (: fikade till och med utan problem, förutom att jag inte kunde dricka min cola för jag har en bcr ring i mitten på läppen, så jag dregglar ju när jag dricker. Men Emil hämta ett sugrör så de gick bra (:
 
Fick med oss en byrå, tallrikar (jag gjorde sönder en idag ..), en hyllgrej, en matta och massa småsaker. Jag kunde till och med hjälpa till att betala så det kändes bra (:
 
Idag har jag mattelektion sen vid 2, sen ska jag plugga och städa och så. Får se hur mycket jag ens får gjort. När jag tänker att jag ska gö massa brukar de inte bli så ..
 
 
 
Kommentera inlägget här: