psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Dom kommer kliva på dig igen

Kategori: Allmänt, Mamma

I veckan har jag fått reda på att jag fick E på omprovet jag gjorde i matten, och jag fick E på det andra provet jag gjorde i matten. I naturkunskapen fick jag E på 2 av fem frågor så måste göra omprov. På allt .. yey. Kommer aldrig fatta det där.
Fick reda på att Tina kom ut från finkan i tisdags förra veckan och det första hon gjorde var att åka till mormor och supa. Trevlig kärring dedär ..
Igår fick jag reda på att jag får pengar från CSN, yeey (:
men man kan inte ha aktivitetsersättning samtidigt, men jag bad dom pröva min ansökan iaf. Om jag får beviljat så skiter jag bara i CSN, annars så tar jag CSN pengarna. De räcker faktiskt me de, även om det skulle va skönt med lite mer pengar så jag kan köpa nya kläder. Alla mina är trasiga. Kan inte ens gå i mina kängor längre för de är hål i sulorna så det fastnar snö där som blir is och de gör ont att gå på ..
Men fyller år snart så får se om jag får nåt .. (:
 
Idag ska vi laga spaghetti & köttfärssås, och det blir Harry idag också har jag bestämt. Har snart läst ut sista boken också :<
 
Förresten så träffa jag min nya psykolog igår. Hon var lite konstig .. Men tror att det kan funka. Får la ge de några gånger.
 
 
Kommentera inlägget här: