psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

when you try your best but you don't succeed

Kategori: Allmänt

Jag har börjat träna. Eller nåt åt det hållet iaf. Typ styrketräning för nybörjare, och jag har gjort det ca 50 min/dag i tre dagar.
Tänkte inte göra något idag för att musklerna ska få vila och så. Eller muskler och muskler, men ah. Jag har haft träningsvärk i tre dagar nu så orkar inte idag ändå.
Men har iaf gått på promenad till psyket vilket tar typ 40 min. Sen åkte jag och min psykolog för att kolla på en folkhögskola. De såg fint ut och så, och de sa att jag kunde läsa en allmän natur linje. Isf är det typ 3 ämnen jag läser där .. Sen åkte vi förbi en slottsruin och evedals camping, sen körde hon hem mig.
Nu har jag läst massa om skolan och det kostar tydligen pengar. Typ 500kr/termin, sen behöver jag busskort också som kostar typ 1000kr/månad + böcker. Det är ganska mycket för någon som inte har så mycket pengar ..
 
Tror jag hoppar över att läsa där. Om jag får jobb i sommar kanske jag kan fortsätta där till hösten. Annars kan jag nog läsa historia och religion på komvux ist. Men får se. Ska till af på måndag iaf.
 
Sitter och kollar på "den som dräper", den är dansk. yey fint språk.
Dricker te också.
Förresten så bestämde jag mig för att börja med LCHF igår igen.
Jag ska gå ner en del tänkte jag ..
Men ska ha en dag i veckan där jag får äta vad jag vill, annars kommer jag gå under.
+ att jag får ha socker i te och kaffe (:
 
 
Gammal bild. Håret är typ lika kort igen /:
Kommentera inlägget här: