psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Älskling, jag har hittat in från mörkret.

Kategori: Allmänt, KBT

Kunde inte somna om när älsk hade gått förut, så gick upp och bada. Gumman satt utanför hela tiden .. Sen när jag skulle tvätta håret satt hon nedanför badkaret och väntade på mig, när jag gick ut ville hon kela lite och sen käka .. sötkatt.
Gick till kbtn iaf, prata massa. Sa att jag inte får några pengar från csn, och att jag har tänkt på det varje dag och oroat mig. Sa att jag började blöda näseblod häromdan också .. Hon sa att hon förstår varför jag tycker det är så jobbigt att behöva leva på någon annans pengar. Och att hon inte fattar hur dem på soc kan mena att bara för att Emil har jobb och tjänar pengar, så ska jag leva på honom ..
Dom är störda.
Fick ett intyg iaf som jag kan skicka till försäkringskassan sen när jag pratat me läkarn.
Vi pratade om depression också, att det står "lindrig depressiv episod" i min journal. Men jag sa att jag inte kände mig deprimerad längre.
Det är jävligt jobbigt med pengarna, och jag är ledsen och nere vissa dagar, men det betyder inte att jag är deprimerad. Det betyder att jag har dåliga dagar precis som alla andra.
Hon frågade om hon kunde stryka det då, så sa jag att jag ska prata med läkaren först bara. Sen är det nog borta.
 
Kommentera inlägget här: