psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Här kommer rädslan gamle vän

Kategori: Allmänt, social fobi

Det gick bra att gå på bio. Jag vågade dricka cola men inte käka nåt godis, men det gör inte så mycket. Filmer var asabra och så.
Sen gick vi hem och mös lite och så, på lördagen kom Emils pappa och hans bror för att hämta oss. Jag var så nervös innan och mådde dåligt så jag tog en sobril. Och jag blir så jävla trött av dem så jag somnade lite på vägen.
Första dagen gjorde vi inte så mycket. Käkade och så. Och då vågade jag äta med alla, fast de va nog mest för att det inte var så många. Jag, Emil, hans mamma och hans bror. Annars gjorde vi inte så mycket mer den dagen.
Andra dagen fick jag och Emil vara ensamma en stund, sen kom hans syster och hennes pojkvän också. Sen tror jag att vi åkte och handla med Emils mamma. Jag vågade inte äta med alla den dagen.
Tredje dagen gjorde vi inte heller så mycket. På eftermiddagen gick jag och Emil ner och bastade iaf, sen åkte vi till systemet. Vågade inte äta med alla den dagen heller.
Fjärde dagen var det julafton och jag oroade mig för middagen hela dagen. Vi satte klockan på 7 för att vi skulle kunna äta frukost innan de andra, men då kom hans bror och var i köket hela tiden typ. Asså jag mådde illa varje morgon när vi skulle äta så det gick typ inte. Men gjorde det ändå. 
Sen var Emil tvungen till att lova mig saker för att jag ens skulle tänka mig att käka med alla. Så han lovade att jag skulle få sån där 10 pack med burkcola och att han skulle ha 2 datorfria dagar (: 
Så jag ställde in mig på att jag skulle äta med alla. Iaf lite. Så jag gjorde det. Käka några köttbullar, några prinskorvar o en bit julskinka. Sen var det jävligt jobbigt också, för jag har börjat tycka att det är hemskt om min mage skulle börja kurra och att alla skulle höra det. Därför var det jobbigt om vi skulle sitta i vardagsrummet med alla där och de skulle spela eller nåt. Kunde inte sitta med så länge för att det kändes som att min mage skulle kurra. Så jag gömde mig inne i rummet vi sov i ganska ofta. Och då använde jag bolltäcket en del.
Men iaf, på kvällen skulle vi öppna julklappar och jag hade sagt till Emil att han inte skulle öppna sitt paket förrän båda hade fått våra, så att vi kunde öppna samtidigt, men det gick inte för tomten va konstig o ville att Emil skulle öppna sitt med en gång. Sen fick jag öppna också men jag tror inte att det var så många som kollade när jag öppnade. Kändes inte som det iaf. Men det var ändå jävligt jobbigt för folk kunde ha kollat.
Efter det gömde jag mig inne på rummet igen.
Senare så gick jag och Emil ut på en promenad som jag trodde skulle va vanligt lång, fast det var i en och en halv timme ..
Sen skulle Emil käka kvällsmat och han frågade hans pappa när han skulle köra hem oss dagen efter, så sa han att det inte skulle bli förrän på torsdag, och jag började gråta. Gick in på rummet, la mig i sängen och grät.
Men dagen efter pratade Emil med honom igen och sa att vi skulle tvätta på morgonen på torsdagen så vi åkte på onsdagen ändå.
 
Doris hade iaf jävligt kul. Käkade blommor och sånt. Tuggade på ljusen på granen så den fick åka ut på balkongen. Hittade en kruka som hon tyckte om att sitta i. 
 
Nu mår jag as illa igen, som jag gör typ dagligen nuförtiden.
Kommentera inlägget här: