psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

you can have it all, my empire of dirt

Kategori: Allmänt

Sitter och ölar medan Emil gitarrar, Johnny Cash - hurt ♥
Igår var jag hos min psykolog. Hon skrattade åt mitt katastroftänkande.
Jag tänker framåt hela tiden och på vad som KAN hända. Det är alltid dåliga saker som kan hända, och oftast
väldigt ologiska. Vet fortfarande inte om jag gillar henne. Ibland säger hon bra saker, ibland är hon bara jobbig och pratar emot mig. Om jag säger en sak, så säger hon att det inte är så, även om det är så för mig. Hon kan inte bara säga att det inte alls finns, för det gör det för mig.
men men.
Har städat idag och möblerat om igen.
Min älsk är snyggve när han spelar ♥
 
Har lockigt hår idag. Eller ah, krusigt. Eller nåt. Fläta håret igår när det var blött och sov med det sen. Ser lite wierd ut, men roligt att göra nåt annat med håret än bara det vanliga.
Längesen jag tog kort på mig nu, men är så ful hela tiden. Och tjock. Så jag skiter i det.
 
Så liten.

KOMMENTARER:

  • En flicka som är stark säger:
    2013-05-01 | 19:41:20
    Bloggadress: http://jessi91.spotlife.se

    Hej tjejen och tack för din kommentar hos mig. Jag har valt att skicka ett svar genom mejl istället så det finns där nu :)

    Ta hand om dig! Kram!

Kommentera inlägget här: