psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Jag är livrädd för att leva, jag är dödsrädd för att dö

Kategori: Allmänt

Jag fick reda på matte provet i tisdags, jag fick E. Asså jag får aldrig över det. det går bara inte.
gränsen till E var 14 poäng. gissa vad jag fick? 14 såklart. varför skulle jag kunna få mer?
känns inte alls kul att ha matte när jag är så dålig hela tiden. visst, jag blev godkänd,
men ett poäng mindre och jag hade fått göra omprov ..
 
i fredags förra veckan beställde vi en telifån till mig, den kom i tisdags. nu kan jag interneta och sånt modernt.
me den gamla kunde jag typ inte ens beställa sms biljetter ..
 
annars så mår jag la hyfsat. händer inte så mycket.
hoppas inte att det blir för jobbigt imon när jag inte får dricka cola.
har satt en äta-vad-jag-vill dag på lördagen, sen ska jag inte äta massa dåligt.
får se hur de går ..
 
ska överklaga fkassans beslut också, en hel sommar utan pengar igen? nejtack.
nånting måste jag kunna få.
btw så kommer sanna, david & althea till växjö i juli nån gång. 
dom ska vara på samma camping som förra gången, så vi ska ta bussen dit och så (:
och då kanske de tar med sig våran katt, men får se hur gammal den är då, annars får vi åka upp till dem senare.
 
 
kolla va smal jag va?
 
förresten så färgade jag håret rött i förrgår. det blev inte riktigt den färgen jag ville ha, men den duger. slipper färga 1 gång i veckan iaf.
Kommentera inlägget här: