psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Find a man who will ruin your lipstick, not your mascara

Kategori: Allmänt, boken, maskrosbarn

Jag har myst med gumman, bytt lakan och plockat lite i garderoberna. Har massa skit där ..
Duschade nyss också, så det blir asamysigt och lägga sig sen när det är nya, rena lakan.
Jag har kollat på typ 3 avsnitt av oskyldigt dömd också. Och diskat dårå. Det vanliga typ.
Börjar bli trött nu ..
Varför visar dom inga bra filmer på tv? Och varför visar dom bara samma? Störande.
Jag vet inte vad jag ska skriva .. Vet inte ens varför jag började. Lite mer tid går lite fortare.
Det är typ de mitt liv går ut på. Att få det att gå fort.
 
Längesen jag skrev om Tina. Har inte så mycket att skriva om henne. I boken har jag skrivit klart om den gången jag skar upp benet och fick sy. Jag vet inte varför det går så segt att skriva. Den måste ju bli iaf över 100 sidor, jag har skrivit typ 20. Men det är inte ofta som skrivlusten kommer längre. Tror det är för att jag inte är så ensam, och jag lägger inte ner så mycket tid på att tänka på det förflutna längre. Skjuter hellre undan de känslorna.
 
Nu blir det nog till att läsa en stund, sen lyssna på kent & coldplay och försöka sova.
 
Kommentera inlägget här: