psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Your memories will always haunt me like a ghost

Kategori: Allmänt, Mamma, maskrosbarn

Tina smsade igår, hon ville att jag skulle ringa men jag sket i det. Sen ringde hon men jag svarade inte. Sen skicka hon sms igen och fråga om jag kunde ringa, jag frågade om det var nåt speciellt och hon sa ja. Så jag ringde. Tyvärr. Hon var full. Jag hörde det vid första andetaget. Hon ville inget speciellt. Hon fråga när jag skulle till gbg nästa gång, så sa jag vet inte, sen fråga hon om vi kunde träffas då, så sa jag vet inte. Sen frågade hon när jag skulle komma till gbg nästa gång. Ja, hon var rätt borta. Hon sa att hon saknar mig och så. Och att hon vill träffa mig. Jag sa att jag inte ville prata med henne när hon är full, så sa hon att hon vet det ..
Ja, hon är dum i huvet.
Alla gamla känslor kom tillbaka när jag hörde hennes röst. Har inte pratat med henne på flera månader, och nästa månad är det ett årsen jag träffade henne senast. Det kom minnesbilder i mitt huvud, började tänka på brehålt. Hur allt var där. Började till och med gråta. Sen sköt jag bara alla känslor åt sidan. Jag vill inte ha dom. Jag vill inte vara ledsen. Jag stoppar in dom långt in i mig själv, sen får jag se hur lång tid det tar innan de kommer upp till ytan.
 
Kommentera inlägget här: