psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

Never coming down

Kategori: Mamma, maskrosbarn

Sitter och lyssnar på the verve nu. Älsk spelar. Kollade nyss på skeleton key, och han börjar jobba imon så vi ska lägga oss snart.
Vi har typ inte gjort nåt idag. Tvättat och städat lite.
 
Mina syskon och min pappa har träffat tina i helgen. Ingen sa det till mig innan, även om jag bett alla flera gånger att höra av sig om hon hör av sig. Dom förstår inte det. Hon hade iaf sagt att hon träffat en ny gubbe som hon ska bo hos eller nåt. Och hon sa att hon ska ta sitt straff och få fotboja och sådär. Hon sa att hon följt med sin nya gubbe på AA möten också, han har vart nykter i 2 år. Tommy, som hon var med innan, hade vart nykter i tio år tills han träffa tina. Nu super han tydligen igen. Och hon sa att det är svårt för henne att vara nykter när det första han gör på morgonen är att ta en grogg.
Man vet ju inte om hon ljuger eller så. Hon kanske sa det för att alla andra i familjen förutom jag ska bli glada och hoppas. Jag hoppas inte längre. Jag hoppas inte ens på en bättre kontakt med min familj. Jag har flyttat så jag är ensam. Då ska dom inte höra av sig, jag ska alltid göra det först. Som vanligt.
 
Jag vet inte vad jag ska göra. Kämpa som fan och skita i om jag gör saker jag mår piss av? Eller ska jag lägga av? Låta mig ta den tid jag behöver? Man läser ju alltid om folk som haft det jobbigt, de kämpar på som fan, pluggar, jobbar och har massa kompisar. Jag kan inte det. Vad är det för fel på mig? Varför söker jag inte jobb? tjänar massa pengar? Alla andra gör ju det.
 
Jag hatar mig ..
 
Kommentera inlägget här: