psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

well ..

Kategori: Allmänt, social fobi

Gick dit, tog 40 min, anmälde mig och satte mig och väntade. Så kom en tant så gick vi in på hennes rum. Pratade om vilka mediciner jag tar, ska höja dosen från 30 mg till 40 mg. När jag har pengar. När det nu blir.
Sen sa hon iaf att hon ska skicka remiss till nån psykoterapeut om KBT, så får antagligen börja med det om 3-4 veckor. Sen ska jag till hon igen om typ 2 månader och följa upp medicineringen.

Så .. Jag satt och väntade 25 min, var inne och pratade i typ 15 min, det kostade 350 spänn. Värt? Njae. Känns inte så än iaf.

Vill bara bli bättre ..
Förresten så frågade hon om någon i min familj var bipolär. Why?

Älsk slutar iaf om 5 min, så han kommer hem om typ lite mer än en halvtimme, då ska jag krama ihjäl han.
Jag fryser om fan.