psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

KBT

Kategori: Allmänt, KBT

Sa att jag inte kom in på skolan och så. Hon sa att det måste vara jobbigt när ingenting funkar och så. Om jag hade kommit in hade iaf två problem löst sig, pengar och skola. Och att få plugga nånting som känns meningsfullt. Nu kommer jag få läsa kurser bara för att ha nånting att göra och för att jag behöver de kurserna.
Vi pratade lite om katten och så också. Att jag vågade säga att jag blev besviken, och hon tyckte de var bra att jag sa att jag blev arg idag. Även om hon inte såg det på mig.
Sen pratade vi om högstadiet, kemilektionerna. Vi fick ju vara i labb och sånt där, jag hatade de lektionerna. Det gick några killar i klassen som skrattade och sånt om man gjorde fel, så jag vågade knappt göra nånting där.
Samma med gympan. Jag vågade inte vara med för att jag var rädd att göra fel och bli utskrattad. Jag vet att det var konstigare att jag inte var med, men jag valde hellre att de skulle tycka att jag var konstig än att vara med på gympan. Jag fick ju till och med eget omklädningsrum. Klart att de tyckte det var konstigt, men jag vågade i alla fall vara med några gånger när jag fick byta om själv.
 
Det var mest det vi pratade om .. Jag har fortfarande ont i huvet. Vet inte varför. Och panodil hjälper inte. Får se om vi kan köpa bamyl eller nåt sen ..
 
Nu ska jag typ bada, fryser massa. Sen kanske städa lite här hemma eller nåt. Röra på mig lite iaf så jag inte bara ligger här ..
 
Kommentera inlägget här: