psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

mjao

Kategori: Allmänt

Dag två med nya medicinen. Känner ingen skillnad direkt.
Ska snart till systemet med älsk för vi ska grilla ikväll hos nån.

Igår skulle jag gå till chakrala och möta älsk, men fyihelvete vad det regnade. Jag hade strumpbyxor och kjol, frös som bara fan, och jag hade satt upp en tuppkam. Självklart ska det spöregna som fan för det. Och mina skor är ju dom trasigaste som finns typ så hela fötterna var pisseblöta.

Vi gick in på toys'r'us eller hur det nu stavas, letade efter en present och så. Fanns typ ingenting. Sen åkte vi hem. då regnade det inte, det var typ fint väder. Sen skulle vi till affärn också och köpa cola, faan vad det regnade. Jag dog. Tuppkammen välte och såg helt retard ut. Smink i hela ansiktet. Vi sprang till och med.

Menmen ..
Ska fixa med grillen nu. Eller nåt ..

KOMMENTARER:

  • Maja Edman säger:
    2012-05-01 | 05:41:04
    Bloggadress: http://wonderlifee.blogg.se/

    Hejsan! Vad är det för medicin du äter? Jag lider av depression och panikångest kolla gärna in min blogg:)

  • jossie säger:
    2012-05-02 | 11:59:30
    Bloggadress: http://psykotiskaoljud.blogg.se/

    Hej.

    Nu äter jag venlafaxine 75 mg, bytte till den i fredags. har också theralen vid behov.

Kommentera inlägget här: