psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

so tired of being here

Kategori: Allmänt, kärlek, pappa

Jag har inte orkat skriva. Inte haft något att skriva om heller .. Vaknade ganska sent idag, och ville inte att det skulle bli ännu en dag när jag bara ligger inne och inte gör någonting. Så jag bestämde mig för att chansa på att någon var hemma hos farsan så jag gick dit. Tog en timma. Mötte farsan & Becca vid stationen. Han var full såg jag redan då. Eller iaf påverkad. Men jag ville inte stå där och bråka. Sen kom manda & bella iaf så gick vi hem till dom. Satt och snacka med manda massa och så. Kolla på tv typ. Sen käka jag där och så.
Sedan skulle jag ta bussen hem så sa Bella att dom skulle till gbg imon så jag bad henne köpa med rosa hårfärg, så blir till att färga massa imon :) weei.
Sen följde farsan mig ner till bussen. Han sa att han var stolt över mig. Men att han är ledsen att jag ska flytta så långt bort. Jag sa att jag kommer hälsa på dom. Dom lär ju aldrig komma till mig. Nej, varför skulle dom göra det för mig? Det är ju så långt ..
aah, just det, ärthjärna. För det är ju längre åt ena hållet?



Vill flytta nu. Har ingenting här. Orkar inte bara ligga och vänta. Går ju sönder.