psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

♥ Long time ago

Kategori: dikter

jag känner paniken växa,
inuti
precis innan tårarna börjar rinna
i stora floder
för du tog allt ifrån mig
jag kunde ingenting
om det här

inte förrän du kom in i bilden
och det äckliga
smutsiga
som förstörde allting
som gav mig rysningar
av obehag
som delade mig i en miljon delar

som fick mig att se
att ingenting är som det egentligen ska vara
och jag hatar det ordet
positiv
hur ska jag kunna vara det
när jag är så trasig?
allting är borta nu

de speciella banden som höll oss ihop
från början
som gjorde allt betydelsefullt
var är dem nu?
Jag kan inte låta bli att se
min del i det hela
varför?

För du var allt

KOMMENTARER:

  • Lucas Gustavsson säger:
    2011-11-10 | 15:48:39
    Bloggadress: http://modegrabben.webblogg.se/

    Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare per dag om du vill :)

  • Jasmin säger:
    2011-11-10 | 17:02:37
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se/

    Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Min dröm har alltid varit att bli en känd mode designer i New York. Vem vet du kanske gillar min blogg?

    Annars hur mår du? :)



    Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer

Kommentera inlägget här: