psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

constant failure

Kategori: Allmänt, Mamma, maskrosbarn

jag vill glömma bort dig
och allt de du gjort.
de sitter fast på min näthinna
och när jag mår såhär,
är de dom minnena som dyker upp.
jag kommer ihåg hur värdelös jag var
hur dåligt jag betedde mig
hur jag bara ville göra allt bättre
så gjorde jag det bara sämre.

du förstår inte hur mycket jag vill glömma
jag vill bara ta bort alla minnen
och leva som alla andra.
vara glad och lycklig och inget dåligt att tänka på.
se fram emot massa saker.
du har förstört mig.
och även om det är längesen nu
så dyker minnena upp om och om igen.

du ska veta hur svårt det är att glömma allt dedär.
det var den största delen som tog upp mitt medvetande då.
det var det ända jag tänkte på.
det fanns inget annat.
kan man inte bara få radera sitt förflutna?

hur ska jag någonsin kunna må bra,
när du finns i kanten av mitt medvetande hela tiden?
jag vill ju inte. och jag vill ta bort dig.
för gott. men det funkar inte så.
du har gjort mig till den jag är idag.
den där tråkiga, tysta tjejen.
jag bättrar på mig. men det är svårt.
speciellt såna här dagar,
när det ända jag har är mina tankar
och minnen om dig.

hoppas att du är nöjd nu. nu när du förstört så många liv. när du fått oss att må dåligt bara för att du ska få leva ditt liv. du har gjort ditt val nu, och det är försent för dig att ändra på det. alkoholen har gått före.
det som gör mest ont nu är att du säger att du saknar mig. du lovar att vi ska träffas. vet du om att de har gått över två månader nu?
tänk när jag skriver samma rader igen fast om två år. hoppas du är nöjd med ditt val. jag hoppas verkligen det, för jag tänker inte förlåta dig något mer. du har förstört för mycket.

all i want is to see you in terrible pain.