psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

between love and hate

Kategori: Allmänt, social fobi

vad trodde jag egentligen? att folk skulle finnas för mig? hjälpa mig? dom har ju lovat. klart att det inte blir så då. dumma, dumma mig. hur kan jag tro på folks lögner? hur kan jag, efter varje gång dom har ljugit, gå på det igen?
hur kan jag vara så dum?

jag ska klara det här. helt ensam. egentigen så är det vad jag är. kanske förtjänar jag inget annat.
varför ska jag ha så svårt för allting? och varför ska jag allting göra saker större än vad dom är?
jag är så nervös. det är två dagar kvar, ändå har jag jätte ont i magen och det känns som att jag ska spy när som. undra hur det blir på tisda då. på tåget. hur kan jag vara så sjukligt nervös?
jag är inte normal. det är något allvarligt fel på mig. jag kommer inte kunna få i mig någonting innan tisdag. inte på tisdag heller för den delen. är jag sjuk?

jag vill inte vara sån här. jag skäms för att vara sån här. men jag valde det faktiskt inte. jag bara är sån. kanske att du fick mig att bli sån? det var du som isolerade mig. sedan valde jag det själv. men det var för att jag var sjuk. jag ville inte vara med någon för jag va så äcklig och jag förtjänade det inte. jag är förstörd och trasig. vet inte hur jag ska göra för att må bra och för att kunna göra såna här saker. herregud, jag ska åka tåg. varför får jag panik? för allting som kan gå fel. jag kanske sätter mig på fel tåg. det kanske e något fel på biljetten. och om jag måste betala sen kanske inte pengarna räcker. eller så kan de vara något fel på kortet. eller så dör min telefon. jag kanske inte får ha min väska för den e stor .. tror jag på det själv? ja, de gör jag. jag får så konstiga tankar när jag ska göra något nytt. är alltid beredd på det värsta och ibland är det bra. jag har inga förhoppningar om någonting för rädslan att allting ska gå fel. då har jag förberett mig på allt det dåliga som kan hända och då får jag ingen chock när det väl händer.

jag har väldigt sjuka tankar. vet inte hur jag ska få bort dom.