psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

♥ see you at the bitter end

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

hur kommer det sig att du bara reagera efter att du läst mitt inlägg? hur kan du inte fatta att du gör mig ledsen? och hur kan du säga att jag skyller allt på dig när du säger att jag gör fel? vad gör inte du då? förresten så har jag inte gjort någonting förutom att försöka få dig att fatta hur du får mig att må. men de går liksom inte in. antingen vill du inte förstå eller så gör du det bara inte. du har bytt ut mig. det kan du inte säga nej till. det är ganska uppenbart. och varför ska jag bry mig när du inte gör de? kul att vara med någon som bara är med en för att du inte ska få skit för det sen. nejtack. så aa, nu kommer du säkert tycka att jag snackar skit om dig, fine. jag hanterar min skit hur jag vill. vill jag skriva så gör jag de.

uusch va segt det va i skolan idag. först höll jag på att komma försent. sen hade jag iaf engelska, typ gick igenom några grammatikregler, sen skulle vi göra nåt på datan men min dampa som vanligt och ville inte gå in på internet .. sen hade jag håltimma i 2 timmar och sen matte i två timmar .. naiz. jag mååååste städa idag. men de e så jobbigt. och de suger. o så. menimen. och elvis har åkt tillbaka till kärringjäveln. hon var verkligen full som ett ägg igår. och du undrar varför jag inte ringer? jaadu, tänk efter.

puss ♥