psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

ingenting kan röra oss inatt

Kategori: dåliga dagar, social fobi

jag vet inte vart jag ska börja. jag mår inte så bra nu. gammalt som kommer tillbaka .. och jag förstår om jag e jobbig. jag bara är sån. ser ingen mening med nåt. och jag ska börja skolan snart igen och om jag mår såhär så vet jag inte om ja kommer klara de. men jag måste. folk blir så ledsna annars .. jag måste klara allt och visa att jag e stark. men vet ni? jag är inte så stark. jag är faktiskt ganska svag. varför skulle jag annars bara ligga hemma? jag hade kunnat vara som vanligt folk och hittat på saker hela tiden. träffa folk. men jag kan inte. jag orkar inte.

det känns som när jag bodde hos mamma. jag låg inne på mitt rum hela dagarna. kollade på film, lyssnade på musik, skrev .. dikter, noveller. började till o me på en bok. men jag gav upp. jag är sån. blir trycket för stort så orkar jag inte. när jag vet att jag måste göra jättebra ifrån mig och klara allting så går allting sönder. det blir för mycke.
och jag vet att ni vill mitt bästa. jag kan bara inte hjälpa att jag e sån här .. det går i omgångar. ibland blir det värre, ibland inte. jag tror jag är där nere igen .. häromnatten  kröp spindlarna på min kropp. det va längesen dom gjorde det.

jag vet inte hur jag ska förklara. jag behöver dig. nära. men de går inte nu .. vet inte hur jag ska klara mig.
eller förklara mig.