psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

♥ it's you and me against the world

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

► play the moment
▌▌ pause the memories
■ stop the heartbreak
◄◄ rewind the happiness

jag kommer inte ens ihåg det. har ni någonsin gjort mig lycklig? var det mig det var fel på? brydde jag mig verkligen inte om någon annan, som ni har sagt? var jag verkligen så arg och sur hela tiden? sorry, men jag har svårt att tro de. ni har ljugit för mycket för mig för att jag någonsin ska kunna tro på er igen. ni är äckliga. ni är jobbiga. falska. jag tänker inte lägga ner mer tid på folk som beter sig som idioter.
hur jobbigt kan det vara att svara i telefon? eller att ringa någon gång ibland? för att se så att jag lever eller vad som helst. nej, så mycket betyder jag inte. och jag vet inte vad jag ska göra för att få er att förstå att det räcker nu. tänker inte ta mer skit från er. det är ni som är patetiska.