psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

is it a dream or a memory?

Kategori: Allmänt, dåliga dagar

"min oro stiger och jag går in i mig själv", det är precis så jag känner. vad är det som oroar mig? precis allting. skolan, min mor och far, pengar, framtid, fler svek för jag vet att dom kommer. ligger bara och väntar på nästa person som ska svika mig. för det är så det känns. alla lämnar mig. jag är inte värd någonting. jag hör det i mitt huvud hela tiden. mitt lilla ångestmonster vill inte hålla käften. han finns vid min sida hela tiden, även mina bra dagar för jag vet att något dåligt snart kommer att inträffa. väntar och väntar på att min värld ska gå under. jag orkar inte med mina tankar. har ont i huvet nästan hela tiden, och klumpen i magen är där hela tiden. skär mig i bitar. slå sönder mig. vad som helst. men mest av allt så vill jag bort. långt bort härifrån och komma undan mina minnen och mina tankar och mina känslor.
orkar verkligen inte.