psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

and the days feel's like years when i'm alone.

Kategori: Allmänt, kärlek

when you're gone
the pieces of my heart are missing you ♥

nu blev det sådär igen. så fort du åkte kom klumpen i magen tillbaka. jag orkar ingenting utan dig. vill inte göra nånting utan dig. du är mitt allt. tror inte du förstår hur mycket du betyder. så fort jag får vara med dig försvinner allt det andra. allt det onda som vill åt mig nu. de som förstör mina tankar på nytt. är det jag som är störd eller är det världen? får ingen ordning på mina tankar. monstret tar över mer och mer. mitt lilla monster som jag har fått leva med i flera år, men som har varit borta i perioder. han är tillbaka nu. jag känner det. han vill inte ha mig. han ser mig inte som en människa. enligt honom förtjänar jag ingenting. och så kommer du, du som är så underbar. och jag förtjänar dig inte ens. jag lyssnar mer på dig än på honom, men det är svårt ibland. han tar över mitt huvud och mina tankar. försöker styra mig på rätt väg, det är då jag börjar fundera på vilken väg som är rätt. hans? ibland .. när jag känner att han har rätt. att jag inte förtjänar nånting. ingen lycka.
jag är ärligt talat helt död utan dig. du får mig att orka andas, orka gå, orka le. när jag inte får vara med dig är min värld helt grå. när jag får vara med dig är den så färgglad. och jag tycker om det. det gör mig lycklig. då vet jag att jag älskar dig.

du är allt för mig. allt och lite till. du gör mig hel. vet inte vad jag hade gjort utan dig. tack för att du finns.