psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

eheh

Kategori: Allmänt

vart lite sur igår. men iaf, hade svenska prov igår. kanske G. får se. gjorde inte allt. sen kom anna och hämtade mig iaf :) va inne på maxi en stund sen stack vi till jörlanda och käka pizza och plugga. massa mys :) sen kom daniel dit också, och jag fattar fortfarande inte matten? :< käka gifflar gjorde vi också :) lr mest daniel :P öhöh

sen när jag kom hem va morsan här. så snacka lite med hon o så. sen blev allt skit. och jag kunde inte sova. som vanligt.

idag har jag varit i skolan hela dagen :o först eng, sen ma, sen studiehandledartid, fick snackat med per. sen vart de ma igen, sen utvecklingssamtal. stog ju bättre grejer på pappret än ja trodde. tur de iaf. får se hur de går me skolan nu då. snart lov iaf <3
och jag o anna ska på bio snart :D hiihih myys.

marcus kommer hit om en stund. tror ja. sa han iaf. och imon blir de praktik.najs ..

puss.

<3<3<3
Kommentera inlägget här: