psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

we're high above but on the ground

Kategori: Allmänt, soc

hej.
vet inte va jag ska skriva här längre. borde skriva ner allt som händer egentligen, kan vara bra att ha senare. i torsdas hade jag möte på soc där hon tog upp ekonomigrejer o att ja skulle träffa nån som har hand om de. och i måndas, igår, hade jag möte med kuratorn. imorse på bussen till skolan ringde hon från soc o sa att ja ska ha möte imon klockan tio med hon ekonomitanten så ja fick ringa o kolla om nån kunde följa med mig, men ingen som kunde de. så försökte få tag på kuratorn för o fråga henne, sen ringde ekonomitanten o så snacka vi lite så fråga ja om vi kunde flytta mötet lite, så de gjorde vi. så blir möte imon 14:15 och jag är jävligt nervös o så.
kontoutdrag o sånt? så får se hur det går.

puss.

<3