psykotiskaoljud

Josefiné [hjärteregn] Emil

fuuuuck

Kategori: Allmänt

fyfan för folk asso. är man ledsen, ska inte ens så kallade kompisar finnas där för en då? hur kan man tycka att de är bättre att lämna den personen helt och hållet? och bara för att jag mår skit och är ledsen så vill inte jag att du ska vara de. du får ha hur jävla kul du vill. men att lova saker och sen skita i de för att vara med en som är mer speciell tål jag fan inte. och du undrar vrf jag är sur och bråkar? då kan jag säga att de är absolut inte mitt fel att jag blir sur på dig för dehär. du får fan tänka på hur du behandlar folk. bara för att du är så jävla lycklig nu betyder inte de att du ska skita i din vän. du verkar ju tycka att de är helt okej. visst att de är så himla jobbigt för dig när jag är ledsen, men jag kan lova dig att de är mycke värre för mig. och att veta att man är så jävla ensam också. att veta att man inte är lika mycke värd. du säger att jag är de men jag kan faktiskt inte tro på de. konstigt? inte direkt. så som du beter dig. du får fan tänka efter lite. de är inte jag som ska skärpa mig. varför? ge mig en anledning till varför jag ska göra de. för att jag är sur? du kan ju fundera på varför jag är sur.
Kommentera inlägget här: